mandag 24. august 2015

Ikke akkurat som planlagt

Jeg hadde en plan om å utføre Week in the life med stil. Allerede mandagskvelden gikk planene ad undas. Ting tar lenger tid enn planlagt, og spesielt blogging. Først skal bildene lastes opp til PCen, så skal de legges inn i blogginnlegget, og så skal det skrives. Jeg må vel bare innrømme at jeg ikke hadde tenkt at det skulle slutte allerede før det kom i gang, men da jeg ikke klarte fullføre mandagsinnlegget før på tirsdagen så skjønte jeg at jeg lå dårlig an. 

Så hva nå?
Vel, jeg ga jo ikke opp dokumenteringen av uken bare fordi bloggingen ikke gikk som den skulle. Jeg noterte ned mye hver dag. Jeg tok mange bilder hver dag. Mandag er nok mer detaljert enn søndag, for fokuset på å notere ned raskt forsvant litt utover uken. Men det er så absolutt mye å ta av. Jeg tenkte at jeg kunne skrive ned ting her i bloggen denne uken. Vi får se hvordan jeg føler at det går. Det jeg ønsker å få med er selvsagt mer om hvorfor. 

Jeg kommer tilbake senere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.